donderdag 23 juni 2011

Genießen......!

Dit is voor mij "GENIETEN" met hoofdletters! Mijzelf heerlijk geil bevredigen en wegdromen met deze stoere schwanz voor ogen.
Deze foto's zijn mij toegezonden door een Duits schrijvende volger van mijn blog. Hij was een fan van mijn blog, schreef hij. Nou ik ben een fan van hem geworden! Het zijn prachtige opwindende foto's.
De bovenste foto is mijn lievelingsfoto. Het toont zijn nog slappe en rimpelige "onschuldige" penis met al wel een forse eikel vlak na het uitpakken uit zijn slip en strak zittende spijkerbroek.
De tweede foto laat stiekem de geilheid zien door het tot schuim "geklopt", meestal ziltig smakend, voorvocht.
De derde en vierde foto laat een opwindende erectie zien van de penis in vol ornaat! Die zich nu zo heerlijk laat gebruiken voor een ontspannen zelfbevrediging.

Ik hoop dat de maker van deze prachtige foto's ook nog het eindresultaat durft te laten zien van een heerlijke zaadlozing...... Ik kijk er in ieder geval naar uit!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten