donderdag 16 juni 2011

Gekleurd.......

Hier zie je Anneke al heel wat jaartjes geleden in actie met een gespierde neger! Toen mocht je nog gewoon neger zeggen. En wat voor een neger! Ik heb met een rode pijl de baan aangegeven die het uitgespoten zaad aflegde! En het is dus niet Anneke's haar maar een ferme spermastraal die je ziet! Op onderstaand filmpje zie je een aantal malen met hoeveel kracht het zaad wordt uitgespoten. Dit is het laatste stukje film van een 56 minuten durende film die helaas te groot in omvang is om op mijn blog te zetten.......

2 opmerkingen:

  1. Als je goed kijkt zie je zelfs dat er een gedeelte van zijn lading achter zijn eigen oor terecht komt,
    deur stond open en het meeste spoot hij over mij heen zo naar buiten de tuin in. Jammer hoor had het liever zelf ontvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. bedankt voor de leuke reakties
    je kan mij ook volgen op mijn blog met gratis foto's en films op:
    http://bukkakespermslut.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen