donderdag 9 juni 2011

Anneke's Bukkake...... Spermagenot......

Hierboven enkele stills uit onderstaande film die Anneke ooit eens van haar heeft laten maken. Op de film zie je haar genieten van een overdosis aan sperma. Uitgespoten door geile stoere mannen met supervolle zaadblaasjes! Kerels die zichzelf bevredigen tot het allerhoogste genot wat een spermalozing hun geven kan! Veelal een handje geholpen door Anneke zelf. Ikzelf geniet van elke scheut sperma die ik zie! Dan voel ik mee hoe het intense klaarkomgenot door hun geile gespannen lijven dendert. Geniet en masturbeer mee met het 19 minuten durende filmpje......!

4 opmerkingen:

  1. Bedankt voor het plaatsen van het leuke item met filmpje over mij.
    Ben gek op alles wat met pikken te maken heeft.
    Zelf ben ik gek op compleet besneden pikken (hoog en strak)
    Ook vindt ik het heerlijk om sex te hebben met grote zwarte pikken.
    Voor mij moeten alle pikken en ballen wel compleet geschoren zijn. Heb hekel aan schaamhaar. Zelf heb ik me laten laseren om mijn schaamhaar permanent verwijderd te hebben. Zo glad als een biljartbal en nooit meer te hoeven scheren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Anneke! Een hele eer om van de hoofdrolspeelster een reactie te mogen ontvangen! Seksuele opwinding is eigenlijk aan geen leeftijd gebonden. Zolang de hormonen hun werk goed doen kunnen we er tot op hoge leeftijd van blijven genieten!
    Persoonlijk hou ik ook van glad geschoren. Geen haar in de mond bij het beffen en een intenser gevoel rond de vagina of penis! Een beter huidcontact dus.
    Maar ik moet bekennen dat een weelderige haarbos op een kut die in eerste instantie alles verbergt ook erg opwindend kan zijn en wat te raden overlaat. En als dan de benen van elkaar gaan en de roze lipjes zichtbaar worden en de vagina zich langzaam opent, nou dan........ oohhhh

    BeantwoordenVerwijderen