donderdag 23 juni 2011

Zaadlozingscam......

Hierboven zie je screenshots van mijn zaadlozingscam (over balzak met knikkerharde testikels) die ik afgelopen zaterdagavond had op http://www.bullchat.nl/. Na meer dan vier uur aan één stuk door gemasturbeerd te hebben had ik het gevoel dat het zaad er nu echt uit moest om geen last te krijgen. Ik had aan een goede kennis doorgegeven dat ik te zien was op Bullchat. Hij is ook een enorme fan van zelfbevrediging en heeft mijn zaadlozing opgenomen. Voor iedereen die ook liefhebber is heb ik dit filmpje hieronder geplaatst zodat je mij van A(ftrekken) tot Z(aad) kunt volgen. En kunt zien hoe intens ik hier van genoten heb.........



P.S. Op het filmpje zie je hoe dun mijn sperma inmiddels was geworden. Door de lange duur van mijn masturberen (uren en uren aan één stuk door) produceerden mijn Cowperse klieren extra veel vocht. Nadat ik onder het allerhoogste geile genot al het sperma uit mijn zaadblaasjes had geperst zat ik trouwens behoorlijk onder en glibberde het alle kanten op.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten