zondag 28 november 2010

Geil bij koud weer......

Wat doe ik zoal bij koud weer. Mijn balzak en penis hebben er dan niet veel zin in. En werken niet erg mee. Maar ik probeer ze toch wel wat op te vrolijken door mijn eikel bij zijn nekvel te pakken en op te schudden. Tevens gaat mijn zaadproductie natuurlijk wel gewoon door. Als je goed kijkt dan zie je een spermadruppeltje uit mijn pisgaatje komen (dubbel klik op foto voor vergroting).
Op de rechterfoto zie je hoe moeilijk het is om mijn eikel weer in zijn jas te stoppen :-) Het heeft wel iets weg van een totempaal.......

2 opmerkingen:

  1. Heb je nooit overwogen om je te laten besnijden? Dan raak je die lelijke kolkraag rond je eikel kwijt. Voor de rest is je piemel prachtig, vooral je eikel. Als je ook nog besneden zou zijn komt hij nog beter uit, omdat je dan goed kan zien dat je eikel dikker is dan de stam van je pik. Je hebt er een paar dagen ongemak van, maar daarna heb je echt een superpik.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag anoniem,
    Nee, dat heb ik nog nooit overwogen. Beleef er op mijn manier altijd weer (geil)plezier aan. In die 50 jaar dat ik bewust mijn seksuele opwinding ervaar en beleef heeft mijn voorhuid mij divers geilplezier gegeven. Bijvoorbeeld bij het vér- plassen waar ik mijn voorhuid kan vullen met plas, bij het smegmasparen achter de kraag van mijn eikel onder de voorhuid. Ook kan ik mijn eikel lekker warm bedekken bij koud weer en er komt dan zo'n mooi lang tuutje aan.
    Dus ik ben "opgewonden" blij met mijn voorhuid.
    Maar heb alle bewondering voor mensen die vrijwillig hun voorhuid laten verwijderen en er gelukkig mee zijn. Mocht je het aandurven om een foto van jouw penis naar mij te sturen dan zou het fantastisch zijn dat ik die hier mag plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen