vrijdag 3 december 2010

"Verplichte" zaadlozing.....

Na vele dagen masturberen maar niet gespoten te hebben, voel ik zoveel geile "druk" rond mijn schaamstreek ontstaan (en is mijn eikel zó gevoelig) dat ik bijna niet meer normaal kan masturberen zonder direct klaar te komen. Bij de geringste beroering zou het al misgaan. In dat geval ga ik mijn sperma met opzet lozen. Dat doe ik ten eerste om er geen last van te krijgen (erecties of zelfs lozingen op ongewenste tijdstippen en plaatsen) en ten tweede om een dag erna weer normaal te kunnen masturberen op het randje van klaarkomen, wat ik persoonlijk het allerlekkerste vind. Ik zeg met opzet "een dag erna" want na een zaadlozing is mijn geilheid totaal verdwenen. Maar normaal gesproken is die na een dag wel weer terug.
Omdat ik jou als volger van mijn blog graag mee wil laten genieten van mijn zaadlozing heb ik er een filmpje van gemaakt. De belichting was jammer genoeg niet optimaal. Maar het heerlijke genot van het klaarkomen was er niet minder om en duurde voor mijn doen lekker lang. Bijna 40 seconden hielden de contracties en het klaarkomgevoel aan! Op het einde van het filmpje zie je nog mijn allerlaatste sperma komen.
Je kunt ook op dit filmpje mijn huidige masturbatie-techniek zien! Omdat mijn eikel in dit geval extra gevoelig was heb ik al genoeg door het velletje er onder te bewegen. En door mijn extreme geilheid hoefde dat al haast niet meer. Trouwens door mij goed te concentreren op het klaarkomen kan ik mijn spermalozing vaak opwekken met minimale aanraking!...........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten