vrijdag 19 november 2010

Close-up.....

Hier twee close-up opnames van mijn 180 gedraaide eikel voor een beter zicht op de heldere urinestraal. De bovenste foto is genomen met flits voor een sprankelend beeld.
De onderse foto is zonder flits genomen voor een helder zicht op mijn eikel. Door de draaing van mijn slappe eikel en penis is het urinegaatje dichtgedrukt tot een hele smalle spleet zodat de urinestraal breed uitwaaierd.
Door veel warm water te drinken van 37 graden wordt mijn urine heerlijk helder. Zó helder zelfs dat ik het zo voor een tweede keer weer kan gebruiken.......

1 opmerking:

  1. Warm water...............
    Ik ben dus niet de enige dit dat doet!
    Ik vind het ook lekker als mijn urine helder is
    het geeft een heerlijk schoon gevoel van binnen!

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen