donderdag 11 november 2010

50 mm Ring en 30 x 25 mm Harpsluiting.....

Door het plaatsen van de vorige foto's met rubberen ring van een Masto-fan werd ik zo geil dat mijn balzak ook maar eens weer in de boeien moest..... Met veel moeite kreeg ik de harpsluiting achter mijn testikels langs en kon met veel rek en trekwerk de sluiting dicht schroeven....
Hieroverheen kon ik mijn 50 mm ring nog kwijt. Al met al een erg geil gevoel. Zo geil zelf dat het voorvocht begon te lopen wat je kunt zien op de foto links onder (dubbelklik op de foto voor een vergroting) Door een koortje om de grote ring te doen en deze als een "ketting" om mijn nek te hangen kan ik mijn balzak heel erg strak en ver naar boven trekken (zie foto bovenaan links) en dan blijven mijn testikels wel in de ring zitten. Zonder dat koordje schieten mijn testikels naar binnen. Met name bij koud weer. Ik ben nu op zoek naar een kleinere ring en een iets grotere harpsluiting.......


Geen opmerkingen:

Een reactie posten