zaterdag 23 september 2023

Zomerse penis......


"Hoi Mastro, De tijd lekker in de blote billen buiten lopen is weer voorbij. Ik hoop dat je er een beetje van heb genoten. Met dit regenachtige weer heb ik weer een aantal foto's van mijn penis gemaakt. Mijn penis heeft de afgelopen zomer een aantal keren aan de buitenlucht mogen ruiken. Nadat ik een aantal foto's had gemaakt en deze terug aan het bekijken was kwam er genot, wat een erectie opleverde."

Dankjewel Ronnie voor wederom jouw intieme foto. Het is opwindend om foto's te maken van je lekkers. Masto heeft ook enorm van het heerlijke weer genoten en zelfs gespoten. Jouw zaadfabriek ziet er strak uit! Wellicht is die ook toe aan een orgastische verversing? Masto en zijn volgers zien dat graag......! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten