woensdag 26 april 2023

Bruine piemel......

"Hier is mijn piemel slap en mijn voorhuid zit de laatst tijd over mijn eikel. Voorheen lag mijn eikel altijd bloot. Maar nu niet meer. Maar als ik er aan denk zal ik meer foto's sturen."

Masto heeft Klaas gevraagd om foto's van zijn lekkers te blijven maken en door te sturen. Dat geld eigenlijk voor iedereen. Hierbij doet Masto dan ook een oproep om ook jouw lekkers eens op de foto te zetten. Zowel vrouwelijke als mannelijke intieme plekjes mogen vaak nooit op de foto. Waarom eigenlijk? Masto en zijn volgers genieten er dagelijks van. Gewoon heerlijk bloot, klein of groot!
Voor de durvers: masto6tig@gmail.com en het blijft tussen jou en Masto.....!

1 opmerking:

  1. hi jongens deze moderne tijd,wie van jullie hebt er thuis een penis lik machine die hij niet meer gebruikt om sperma;lozingen inde durven spuiten of eenr ed parrot verwamte roterende en zuigende masturbator die 150 minuten of wel 2 1/2 uur diep vastgezogen om de penis met blote eikel vast blijft zitten en op volle kracht spermalozingen uit de penis daar in blijft spuiten zinder einde en deze sexmachine kosteloos kwijt wilt met veel eros beter spermalozings pillen vele potjes om die kado te doen aan mij inruil voor sexfoto sessie voor sexblad te plaaatsen ben ikd e juiste persoon die dit gerust durft dag en nacht mijn lul er in vastgezogen vast blijft zitten en het lekekrgeil vind als ik in jou plaats spermalozingen spuit zonder einde en zien hoe andere reageren als zij mij op fotosessie sexfotjes in gaymagazine sexblad zien staan waarop ik spermalozingen blijft spuiten plus een sexfilm opname vind ik ook wel lekkergeil.mail op ottenjohnjoahn79@gmail.com afz johnny uit de veluwe.

    BeantwoordenVerwijderen