woensdag 12 april 2023

Nostalgie - CHICK......

 


In oktober 1968 kwam de eerste Candy uit als seksboekje. Masto was toen 18 jaar (al 8 jaar 'verslaaft' aan het rukken) en moest er natuurlijk een hebben. Hij werkte toen als typograaf en ging daarvoor als studie nog één dag in de week naar school in Groningen. Een uitgelezen kans om tussen de middag een seksshop te bezoeken. Met een echte Candy in zijn schooltas ging hij terug naar school. Stoer doen om dit aan zijn klasgenoten te vertellen. Die wilden dat blad dan ook wel eens zien. Stiekem glurend in mijn tas, totdat de leraar bijna roet in het eten gooide. Hij zag dat er in mijn tas gegluurd werd en vroeg wat er in zat. Seksboekjes zoals Candy waren in die tijd nog een behoorlijk taboe! Gelukkig liep het met een sisser af. Op de terugweg naar huis zat ik in de trein met een keiharde stijve stiekem te genieten van mijn eerste seksboekje.......!

Er zouden nog honderden volgen, wat ik toen nog niet kon bevroeden. Ikzelf hield het bij Candy, Rosie en de twee Chicks. Na mijn scheiding in 1984 heb ik ze tot mijn grote spijt allemaal van de hand gedaan. Deze drie Chicks heb ik in 2003 aangeschaft, maar het internet bood al zoveel stimulerend lekkers dat dat de overhand kreeg. En die hoefde je ook niet meer te verstoppen :-)

In mijn 10 jaar durend huwelijk hebben we veel aan deze stimulerende boekje gehad. We hebben zelfs een huisvriend gezocht in één van die boekjes en gevonden! Mijn vrouw was enorm behoeftig en ik kon haar onvoldoende bevredigen. Onze huisvriend wél en ik mocht mij aan hun opgeilen......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten