woensdag 12 april 2023

Bekijkbaar en geuren......

"Google kan het mij beletten de blog te bekijken, maar kan Google beletten dat mijn spul bekeken wordt door anderen? Zolang Masto publiceert kan het. Ja toch? Niet dan? Vooral de foto van mijn eikel in close up vind ik zeer lekker bekijkbaar. Bram."

Bram kan nog steeds niet inloggen op mijn Blog. Masto denkt dat dat er vele meer zijn, gezien de daling na 1 februari van de bezoekersaantallen. Gelukkig blijft Bram nog steeds lekkers sturen naar Masto, zodat die wél kunnen inloggen op dit blog kunnen genieten van al zijn lekkers......!

Toen Masto deze foto's groot in beeld had moest hij denken aan 'Vabbing'. Dat is vaginaal vocht als parfum gebruiken. Vrouwen smeren hun geilvocht op pols en hals zoals dat ook met parfum wordt gedaan.
Een vulva moet naar kut ruiken en niet naar een aangebracht geurtje. Zo ook moet een penis naar penis ruiken en niet naar een zeepje.
Masto smeert het kutvocht van zijn vrouw ook wel eens aan zijn vingers om aan te ruiken en extra op te geilen. Intieme geurtjes zijn ver-ruk-kul-lijk! Verbloem ze niet......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten