dinsdag 26 juli 2022

Teasen......

Masto heeft een vraag aan mannen en vrouwen die veel (heel veel) aan zelfbevrediging doen. Die hun overmatige geslachtsdrang willen temperen door veel te masturberen. Om het 'gewone' leven zo dragelijk mogelijk te maken. Masto doet dat meestal 's nachts omdat zijn vrouw a-seksueel is, of hoe heet dat tegenwoordig.
Nu is zijn vraag: "Klopt het dat het lustgevoel midden in de nacht hoger is dan overdag?"
Op bovenstaand (kort, vanwege privacy) stukje film zit Masto zijn lul en ballen te teasen. Door de intense geilheid is het dan een spel om niet klaar te komen en te genieten van het heerlijke gevoel dat steeds heftiger wordt, naarmate de nacht lengt.
Dus: "Wie v/m is 's nachts geiler dan overdag", is zijn vraag. Of is het bij jou juist andersom........
Mailen mag ook: masto6tig@gmail.com

2 opmerkingen:

  1. 's Nachts vaag geil gevoel....zeker prettig. Poosje genieten (meest zonder lozing) en weer verder slapen
    Overdag in is mijn kop er meer bij en zijn er heftiger momenten waarbij ik mijn lozing snel krijg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bij mij 's nachts wel 's wakker en haas altijd een stijve leuter. Ook overdag toch wel vaak geil en een stijve. Ik denk dat er dus bij mij 24 uur/dag geilheid is.

    BeantwoordenVerwijderen