donderdag 14 juli 2022

Overtollig zaad lozen......

 
Het moest er weer en keer van komen. Afgelopen dinsdag, bij het bijwerken van Masto's blog, voelde het weer enorm geil aan in de onderbuik. 'Blauwe ballen' lagen op de loer! Volop masturberen tijdens het bijwerken kon niet meer. Maar om het geile gevoel in het lijf te houden en er van te genieten moest de zelfbevrediging voorzichtig gebeuren. Dat lukte aardig tot het moment van 'no return'.
Masto kon nog net de camera in zijn linkerhand pakken en zijn lul in de rechterhand. Daarna was het afwachten wat er ging gebeuren........ Niet lang, want het zaad gutste al snel tussen been en bureaustoel. Hierboven het (h)eerlijke filmpje. Wat er dan aan een ver-ruk-kul-luk gevoel door je lijf gaat hoef ik de kenners m/v niet uit te leggen....... Ja Masto is verslaafd, maar dan wel heel prettig verslaafd......!

6 opmerkingen:

  1. Supergeil filmpje Masto van een prachtige lul en een indrukwekkende zaadlozing. Ik tel 9 stoten. Ik heb direct die van mij terhand genomen en ben heerlijk klaargekomen. Hartelijke groeten van Pinkie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Masto. Je hebt een heerlijk gevoelige plasser. Ik moet fors trekken om mijn mannelijk zaad te lozen !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi man! Waarom heb je de cock ring half verwege om je lul? Die werkt toch het beste als hij rond de basis van je lul zit?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is bij mij verschillend. Mijn ring is eigenlijk geen cockring. Het is een dun RVS-ringetje. Je moet goed je erecties leren kennen om zo'n ring om de basis van je lul te dragen. Bij een heftige erectie kan het ringetje gevaarlijk gaan knellen, met alle gevolgen van dien. Dan is een rubberen ring een stuk veiliger om te dragen. Masto draagt zijn ring dan ook 's nachts in bed vlak achter de eikel en overdag aan de stam van zijn (oude :-) lul. Een metalen ring die je los kunt schroeven kun je overal en op elk tijdstip dragen.......

      Verwijderen
  4. Nou joh, wat een lekker filmpje en mooi bewijs dat je piemel niet stijf hoeft te zijn om lekker te geilen en te spuiten. Dank je wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi mAsto, kan je je volgers eens vragen hun ervaringen met ballstretchen te delen. Ik ben pas begonnen en vraag me af hoe lang het duurt voordat mijn ballen laag hangen.

    BeantwoordenVerwijderen