dinsdag 12 juli 2022

Nog steeds geil......

"Beste Masto, een tijdje niets van me laten horen maar ik ben er nog steeds met mijn 82 lentes . Maar ik ben nog steeds geil en ik trek me nog steeds regelmatig af. In 2016 kwam ik op je blog terecht en sinds dat moment ben ik verslaafd aan balzakstretchers, ik draag ze nu 24/7. En kan in totaal 8cm om maar nog niet de hele dag. Maar het is een heerlijk geil gevoel. Nogmaals bedankt voor je geile blog waar ik veel naar kijk. Groetjes Stretcher."

Masto is enorm blij met bijdragen van zijn volgers. Een trouwe volger is Stretcher die nog altijd geniet van zijn geile gevoelens met zijn 82 lentes! Seksuele gevoelens houden nooit op. Hoe oud je ook wordt. Alleen hoe je er mee omgaat is natuurlijk bij iedereen verschillend. Waarom zou je je intieme plekje - m/v - alleen gebruiken om te plassen. Terwijl je er nog zoveel genot uit kunt halen. Masturberen is ook nog eens gezond en het houdt je 'jong'.......!

4 opmerkingen:

  1. Super Stretcher! Daar kun je trots op zijn. Groetjes Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt pinkie, ik geniet geweldig van mijn stretchers. En het is zo lekker als ik me aftrek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb ook van de ballstretchers geleerd via deze site. Ik ben ook begonnen en het is een heerl8jk geil gevoel. Hoe lang duurde het om die 8 cm te bereiken?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan je je ervaringen en resultaten delen en bertel eens hoe lang het duurt voordat ze laag hangen.

    BeantwoordenVerwijderen