woensdag 30 september 2020

Penis......

"Masto, In het kader van de slappe (maar wel mooie) piemels stuur ik je een paar foto's. Zoals je ziet van mijn slappe piemel. Een foto's met mijn voorhuid over mijn eikel en twee foto's van mijn piemel met mijn eikel bloot. Ik ben niet besneden, maar wel is mijn frenulum los zodat ik mijn eikel helemaal bloot kan maken, ofwel mijn voorhuid is losgescheurd van mijn piemel. Is gebeurd tijdens een wilde neukpartij met een erg geile dame. Is al jaren geleden gebeurt en verder geen probleem natuurlijk, sterker nog om je piemel schoon te maken is het gemakkelijk. Groeten Peter."

Dank-je-wel Peter voor jouw heerlijke bijdrage! Het is altijd weer een genot om iemand anders zijn pretplek te bewonderen. Ook in ruste is het geil en opwindend voor Masto! Voor Masto bestaat er in principe geen mooie of lelijke piemels. Iedere piemel of vagina is van harte welkom op Masto's blog. We hebben onszelf niet gemaakt en moeten het doen met wat we gekregen hebben van moeder natuur. De lustbeleving die we er ons mee kunnen geven is voor Masto het aller, aller belangrijkste.......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten