woensdag 30 september 2020

Onder'goed'......

“Hey Masto, Hierbij een verhaaltje met wat foto’s.

Lievelingskleur
Heb ik al verteld dat paars mijn lievelingskleur is ?
Of dat ik ook wel een undies-fetish heb ?
Een boxer is eigenlijk wel een redelijk klassiek model, maar toch. Een strakke boxer houdt alles netjes op z’n plek. Een losse boxer geeft me soms het gevoel van ‘Heb ik hem wel bij me?’…
Het zoeken en vinden van leuke slips is ook een leuke bezigheid op zich. Soms zie je op het internet iets leuks, maar is dat in de handel onmogelijk te vinden en is het alleen maar via het internet te bestellen. Vaak ook nog op sites waarvan je het niet verwacht. Ook kan het gebeuren dat de juiste slip zomaar voor je neus ligt. Passen in een winkel kan ook resulteren in een ‘uitzetting’ van de genotsspier..... Deze keer een paarse boxer. Strak model. Met halflange pijpen.
Groetjes, Jasohn.”

Deze mail en foto's kreeg Masto van Jasohn, een trouwe volger van zijn blog. Zo heeft iedereen z’n eigen gevoelens en voorkeur in ondergoed. Masto draagt het liefst geen onderbroek zodat hij bij het openen van de gulp zijn vriend direct een hand kan geven. Als hij zijn onderbroek dan toch draagt moet het een zeer ruim zittende zijn met gulp en korte wijde pijpen. Zodat hij zijn balzak en lul vér uit de gulp van zijn onderbroek kan laten hangen en zijn pretplek meteen voorhanden is. Tevens kan het ‘schuren’ van zijn ontblote eikel tegen de binnenkant van zijn bovenbroek een genotvolle erectie veroorzaken.......!

2 opmerkingen:

  1. Ikzelf draag het liefst een (heren) string en als het kan zo strak mogelijk. Op verzoek kan ik er foto's van sturen...!!!

    BeantwoordenVerwijderen