woensdag 2 september 2020

Penis en balzak uit de gulp gehangen......

"Zo ziet het er dus uit als het uit de broek bungelt. Bram."
Bram houdt van bloot lopen. Aangezien de dagen korten en het soms wat frisser wordt is kleding onvermijdelijk. Je hebt je lekkers dan niet meer voor het grijpen. Maar op bovenstaande foto's is dat heerlijk opgelost door Bram. Met name als je ook nog eens in het bezit bent van een zeer ruime balzak met forse testikels! Masto draagt zijn lekkers ook geregeld op deze manier. In de auto, trein, bus, metro of fiets. Zelfs lopend hangt Masto zijn genotsplek wel eens uit de gulp. Onder een driekwart jas ziet niemand er wat van en bij hoge nood kun je overal stiekem wat druk van de blaas nemen......!

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's. Inderdaad fijn om de leuter en zak zo uit de gulp te laten hangen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is inderdaad zo, maar ik kan niet begrijpen dat er nog zoveel heren met schaamhaar rond lopen. Ikzelf scheer al jaren en dat staat veel beter en is ook goed voor de hygiëne. Elke dag onder de douche wordt mijn jongeheer onder handen genomen, ik ben intiem volledig geschoren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Of het beter staat is jouw mening.
      Bedenk dat er ook veel mannen met baard zijn.
      Het is meer een modegril

      Verwijderen
  3. Nou, modegril dat betwijfel ik, maar inderdaad ieder zijn mening. En....een baard vindt ik ook niks...!!!;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik 19 was had ik een enorme bos zwart schaamhaar. En mijn vriendin....een dikke bos roodachtig haar op haar kut.....

    En...wat hebben we twee jaar genoten.....

    BeantwoordenVerwijderen