woensdag 24 juni 2020

Spermastopper......

"Masto, nieuwe foto's gemaakt, dit keer met de SpermStopper in. Dit is een ring die je achter je eikel moet trekken, hieraan zit een beugeltje met een kogel. In mijn geval heeft de ring een diameter van 32 mm en de kogel een diameter van 8 mm. Het is volledig gemaakt van chirurgisch staal, dus gemakkelijk te ontsmetten na gebruik. Ik loop er soms de hele dag mee in en het geeft me een lekker gevoel. Je kan hem indoen met een slappe penis, als je een stijve krijgt is dat alleen maar lekker, komt de ring om je eikel lekker strak te zitten. Ook aftrekken en klaarkomen met de SpermStopper in is geen probleem. Kortom, een aanrader voor wie dit zou willen. Groet Peter."

Wat kan Masto hier nog aan toevoegen. Peter heeft alles al duidelijk omschreven. Masto vindt het een leuke en geile eikel-accessoire die er niet alleen mooi uitziet, maar Peter's penis ook een geile boost geeft! Zelfs bij het plassen kan alles gewoon in blijven, schrijft Peter, alleen is het handig dat je erbij gaat zitten. Trouwens Masto gaat de laatste tijd ook zittend plassen op het toilet. Het spettert bijna niet en je kunt je lekker ontspannend leeg laten lopen.......

3 opmerkingen:

  1. Wat een serie geile foto's! Hoe doe je dat met het plassen? Haal je hem er dan even uit? Is het ook gevoelig/pijnlijk als je een beetje fors aftrekt? Ik loop de hele dag met een eikelring om met 2 kogeltjes van 8mm. Dat geeft ook een heerlijk geil kriebelend gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nee, bij het plassen doe ik hem niet uit, ik moet swel eerlijk zijn, ik ga altijd zitten om te plassen. Ook bij het aftrekken, fors of niet, is het niet pijnlijk. Sterker nog, het is juist lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooi, ziet er geil uit, ga ik ook proberen...Bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen