dinsdag 12 mei 2020

Mijn plasser......

"Je leest en hoort wel van personen die hun lul te klein vinden.
Ik weet dat die van mij normaal en gemiddeld van afmeting is. Hoewel ik me weleens afvraag hoe het zou zijn en voelen met een fors grotere paal, ben ik er best tevreden mee. Vind het alleen jammer dat ie niet meer zo hard wordt als in mijn jeugd. Die snoeistrakke erectie was een genot om te hebben.
Hierbij (een uitsnede van) een foto getiteld: groter wordt ie niet. Voor mij lastig te maken. Je zit tegen het klaarkomen aan, moet de camera neerzetten, timer instellen en dan hopen op het goede moment.
Ook enkele foto's hoe klein kan die zijn en een filmpje over alledaags gebruik van het gereedschap."


Masto vindt het heerlijk om mail voor zijn blog te krijgen van mannen en vrouwen die vrijelijk om gaan met hun blote lijf en met name hun seksuele geneugten. Zoals Bram mij/ons/liefhebbers laat meegenieten van zijn erotische genoegens. Masto krijgt er nooit genoeg van en hoop Bram ook niet......!

1 opmerking:

  1. Dat is een flexibele piemel.
    Van garnaaltje tot meerpaal.
    Deze zou ik wel in mijn mond willen nemen.

    BeantwoordenVerwijderen