woensdag 27 mei 2020

Balzak- en penisringen......

Dit is het vervolg van Masto's blog: Balzak-en-penisriem...... dat ging over Peters balzak- en penisriem.
Hierbij nog meer foto's van Peters geringde vriendje. Het kan heerlijk en opwindend zijn om wat meer spanning in de schaamstreek te creëren door middel van stalen- en/of rubberen ringen.
Masto draagt ook nog steeds, iedere dag 24 uur, zijn RVS-ring met veel geilplezier. 's Nachts achter de eikelrand (in verband met de vele snoeiharde nachtelijke erecties) en overdag zover mogelijk aan het begin van zijn penis......

6 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige stijve paal met allerlei ringen om de boel lekker op spanning te brengen, Peter. Die eikel zou ik graag eens aan likken en die ballen lekker kneden.
    Ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I agree with Ben, that is a wonderful cock and would also love to suck those eggs.

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Als vervolg geniet ik van het dragen van ringen op mijn pik en ballen in verschillende posities. Mijn laatste draagt meerdere ringen achter mijn eikel. Ik hou van het gevoel van mijn schacht en de beperking van zwelling die aan mijn eikel is toegestaan. Ik hou vooral van het gevoel dat mijn half gezwollen pik heen en weer zwaait. Hierdoor kan ik een douche zijn in plaats van een teler, wat ik ook ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. As a follow up in english, I enjoy wearing rings on my cock and balls in different positions. My latest favorite is wearing several rings right below the corona of my glans. I like the feel of my shaft and the limitation of swelling allowed on my glans. I especially like the feeling of my half swollen cock swinging back and forth. This allows me to be a shower instead of a grower, which I am.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Roberto, Unfortunately you live in Washington. Too far away to lick that nice dick. What kind of toys do you have/use? Is it only to play with your dick or other places? Please explain and let us enjoy.
      Ben.

      Verwijderen