woensdag 20 mei 2020

Fles-zuig-seks......

"In 2016 ben ik met de fles aan 't experimenteren gegaan. Het amusement lag in het meesteren van de truc. i.e. erin zuigen, niet proppen, zoals in de blog al eerder aan bod kwam."

Deze mail met foto's kreeg Masto van Bram. Een plastic fles kan een leuk en opwindend speeltje zijn. Masto heeft er ook veel mee geëxperimenteerd en nog steeds. Ook het vrouwelijke geslacht kan met een plastic fles(je) heerlijke spanning op haar clitoris zetten.

Masto wil zijn mannelijke volgers wel waarschuwen als zij ook gaan experimenteren met een fles. Zorg er altijd voor dat je je penis goed kent wat zwelling betreft. Door de grote zuigkracht (ligt mede aan de stevigheid van de fles) kan er een dusdanige heftige erectie ontstaan dat de penis niet meer terug wil door de flessenhals. Daarom is het handig als je vooraf aan dit experiment een gaatje boort in de boden van de fles en afdicht met een stukje plakband.

1 opmerking:

  1. Ik gebruik een glazen fles waar precies mijn eikel in past. Zit lekker strak maar niet te...!!! Ik gebruik de fles om in klaar te komen, heel gemakkelijk als je het zaad van jezelf wil proeven. Dat doe ik dan ook regelmatig, doe meer mannen dat???

    BeantwoordenVerwijderen