vrijdag 7 februari 2020

Penis of vulva - Je beste kameraad of vriendin......

"Hier een paar lekkere plaatjes die je mag plaatsen als je dat wilt! Nu ik achter de laptop zit begint ie weer te steigeren hmmmmm, zal ik een tweede lozing tot stand brengen? Who knows.... Geile groet, Jerkoffgeorge."

Dit zijn de laatste regels van een mail die Jerkoffgeorge Masto stuurde, samen met deze twee foto's van zijn pretplek. Hij vond zijn besneden lekkers wat aan de kleine kant, maar dat vinden veel mannen over algemeen ook van hun lekkers. Ook Masto's penis is geen fotomodel, maar daar gaat het op dit blog helemaal niet om! Genot, daar draait het bij Masto om. Dat heerlijke onbeschrijfelijke gevoel van een geile zelfbevrediging die je jezelf geven kunt. Zoveel en zolang naar eigen behoefte en kunnen........!

Masto hoopt nog veel foto's te krijgen om op zijn blog te plaatsen. Ook in slappe toestand, of met ingetrokken balzak, of met een zaadlozing, of plassend, of ........
Wie durft Masto ook een foto te sturen (masto6tig@gmail.com) met zijn of haar lekkers? Groot of klein, alles is even fijn!

2 opmerkingen:

  1. Ervaar na ca. 60 jaar dat mijn penis inderdaad mijn beste vriend is. Bij alles was hij DAAR op zijn plekje tusssen mijn benen. Ook bij droevige of angstige momenten. En hij heeft mij onnnoemmelijk veel fijne uren van geil genot gegeven. Ik doe mijn zak en kontje te kort als ik hen niet mijn beste vrienden noem !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi geschreven Dutchy! Masto kan zich daar ook helemaal in vinden!
      Heerlijk ontspannen in geilgenot.....

      Verwijderen