dinsdag 25 februari 2020

Knuffelen met je geslacht......

Masto kreeg deze twee heerlijke foto's toegestuurd door Dutchy. Het is altijd heerlijk om zo nu en dan met je eigen 'lekkers' te knuffelen...... althans dat vindt Masto en Dutchy zo te zien ook!
Liefde geven aan je lekkers is liefde ontvangen van je lekkers!
Dutchy, maar ook Masto doet dit al meer dan zeventig jaar met vol en intens genot. Ieder op zijn eigen lekkere en opwindende manier. Als Boomers genieten we nog dagelijks van ons lekkers en hopen dat nog lang vol te houden......!

1 opmerking:

  1. Dank voor het plaatsen van mijn foto’s! “Knuffelen” is het juiste woord. Vaak plas aandrang rond 4 uur ’s nachts. Na urineren naast mijn snurkende vrouw kruipen en een uurtje met mijn lid spelen. Geen jacht naar erectie of klaarkomen, gewoon mijn lid knuffelen met als reactie veel voorgeil en als extra stimulans geile fantasieën …. Na een kwartiertje komt er een heerlijk “geil zwevend” gevoel over me! Ik ben even van de wereld.

    BeantwoordenVerwijderen