woensdag 11 december 2019

Eikelring......

..... kan enorm lekker zijn! Deze foto kreeg Masto ook van Ipl 2008, veel dank daarvoor. Een goed passende eikelring vlak achter de glans van je eikel kan enorm lustverhogend zijn en kan dag en nacht gedragen worden. Bij een slappe penis verdwijnt de ring zonder problemen onder de voorhuid. Bij een stijve geeft de ring extra geil-spanning op de eikel......
Masto kan het weten want die draag z'n eikelring inmiddels al weer vele maanden met intens genot!

4 opmerkingen:

  1. Mooie eikel. Maar die ring loopt toch niet door want dan zou er een gat in je toompje zitten?????

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Pinkie, ik denk het niet. Er zitten 2 bolletjes aan de uiteinden. Zie mijn foto's van 16 juli 2019. Ik draag hem ook 24/7! Lekker gevoel hoor! Bij Aliexpres voor weinig, maar ik heb de opening wel wat kleiner gemaakt. Pasmaken voor je eigen eikel. Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klopt hij loopt niet door zit een kleine opening in

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I am like Mad to, glans rings make me horny and great to wear 24/7 without pain.

    BeantwoordenVerwijderen