zondag 29 december 2019

Balzak vulling......

"Hallo! Wil graag vertellen dat ik ook andere geile dingen doe. Doordat ik dagelijks veelvuldig ruk zonder spuiten - spuit meestal maar 1 à 2 keer per week - loop ik thuis en in de tuin zoveel mogelijk naakt rond. Ik loop dan vaak met een halfstijve en zelfs met een druipende voorvochtpik rond. Ik vind dat heel geil! Ook vul ik vaak m'n balzak op met 60 à 120 ml Baxter vloeistof. Dan heb ik een paar dagen een erg volle zak die geil meeklutst bij het rukken. Ik ben ook zeeeer  kontgeil en ik vinger me dan ook diep en veel tijdens het rukken en of dildoplay. Gisteren weer uuuuren gerukt..... Heerlijk!! Geile groetjes, Silver."

Hierboven een foto met enkele regels tekst uit een mail die Silver Masto toestuurde. Een heerlijke close-up van zijn mannelijke speel-, experimenteer en genotsplek!

2 opmerkingen:

  1. Mooi, zowel de pik als de ballen......maar....
    ..Wat me opwind is het kontgaatje wat door prachtige "lipjes" omgeven is ! Als bi-man krijg ik zin ......erge zin !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I especially like Silver's smooth, shaved look. Makes very horny and why I like shaving my genitals too. It lets one appreciate all the toys in the playground.

    BeantwoordenVerwijderen