dinsdag 10 april 2018

Penisstretchen......

"Hey Masto, Ondertussen ben ik ook bezig met een penis stretcher 'MaleEdge'. De genotspier wordt zo uitgetrokken. In de hoop dat ie zo ook blijft, langer dus. Niet dat ik met complexen rond loop, maar… ik ben wel graag bezig met en rond mijn penis. En als ie in slappe toestand wat langer kan worden, waarom niet dan ? Nu, ik maak mezelf daarin ook niks wijs, lukt het niet, dan zal ik niet ontgoocheld zijn, lukt het wel dan is het uiteraard meegenomen. Nu nog geen cijfertjes, daarvoor is het nog te vroeg. De datum van de eerste keer stretchen is 14 februari. Tjiens, is dat geen datum die naar iets anders verwijst ? ;-) Groeten van een fan, Jasohn."

Bovenstaande foto's en mail kreeg Masto van Jasohn, een fervent liefhebber van zijn genotsplek! Dit is weer eens een andere hoek van het stretchen. Penisstretchen!
Masto heeft er nog nooit aan gedaan. Het ziet er erg professioneel uit en ook best wel geil. Als je er wat meer over wilt weten, dan even zoeken op een zoekmachine naar 'penisstrecher'......

2 opmerkingen:

  1. Ziet er spannend uit Jasohn! De penisstrecher werd ook besproken in het programma spuiten en slikken NPO3. 46% van de mannen zou ontevreden zijn over hun penislengte. Zij hebben gedurende een week 3 methodes getest van penisvergroting. Cremes, stretcher en penispomp. Wat lengte effect betreft hadden ze alle 3 geen effect.Ik heb geen ervaring met de stretcher maar wel met cremes en de penispomp.Het gebruik van de stretcher en de penispomp werd als pijnlijk ervaren door de proefpersoon. Dat kan ik als voormalig penispomper wel beamen.Ik heb m'n lul tot 16 cm weten op te pompen(zonder pompen 14 cm)maar uiteindelijk is daar maar een goede 13 cm van over gebleven. Dus om je penis te vergroten kun je die methodes wel vergeten. Het is natuurlijk wel leuk om er mee te spelen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geduld is een schone za(a)k. Maar oei. Dat is lastig wandelen hoor met zo'n apparaatje.

    BeantwoordenVerwijderen