woensdag 11 april 2018

Balzak- en testikelpret......

"Hallo Masto, Even niets van mij gehoord, maar ik ben nog steeds bezig met mijn ijzerwerk en mijn zak gaat ook al wat hangen heerlijk. Het is zo lekker je ballen opbinden en dan lekker aftrekken, jou foto is ook lekker geil met dat heerlijke sperma van je. En door jou blog zie ik dat er veel mannen bezig zijn met stretchringen en harpsluitingen, ik vind het geweldig. Weer vele geile groetjes van Stretcher......"

Dank Stretcher voor jouw mail en foto's. Masto geniet met volle teugen van mannen en vrouwen die de behoefte voelen om te experimenteren met hun lekkers. Het genot in hun lijf te voelen en dat wij daar getuige van mogen zijn door middel van tekst, foto's of filmpjes.
Masto vindt de zaadmakende testikels van Stretcher zeer indrukwekkend en geil. Blijf foto's maken (ook al lijken ze op elkaar) want Masto krijgt er nooit genoeg van!

Dit is tevens een oproep aan alle vrouwen en mannen die hun intimiteiten ook wel durven te delen met Masto! masto6tig@gmail.com 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten