dinsdag 3 april 2018

Balzak oprekken.....

"Ik stuur je hierbij twee foto's om te laten zien hoe ik bezig ben om mijn balzak op te rekken. Binnenkort krijg je nog een foto waarbij mijn nog te bestellen stretchringen op afgebeeld zullen zijn terwijl die zware ringen flink aan mijn ballen trekken. Ooit zei iemand op jouw site dat dit weleens een verslaving kon worden, hij heeft gelijk, dat is het zeker!
Groeten van Piet en tot snel weer met lezen en sturen."

Dank je wel Piet voor deze 'update' van jouw stretch-plezier. Heerlijk om te lezen en zien hoe jij je lijf de bevrediging geeft die het toekomt. Waarom zou men van zijn intieme plekje af moeten blijven terwijl het zo gigantisch veel plezier kan verschaffen.

P.S.: De ringenfoto heeft Masto inmiddels van Piet gekregen en zal binnenkort te zien zijn.....

2 opmerkingen:

  1. Hallo Piet, mooie geile foto's.
    Ik heb nu 3 ringen 4,3 en 1.5 cm. ik kan nu 7 cm om houden ik probeer soms die kleine er bij te doen maar dat lukt nog niet erg. Vijf en een halve cm. zit het lekkerst. En slapen doe ik veel met 3 cm een heerlijk gevoel in bed die ring om je zak. het is zo lekker je ballen tussen je dijen te voelen. groetjes Stretcher

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor je reactie stretcher, Ik ben er ook dik mee bezig zo vaak als ik kan en geniet er elke keer weer van als ik mijn balzak tussen mijn benen voel met mijn harde zak, MMM en jij snapt het

    BeantwoordenVerwijderen