dinsdag 22 november 2016

Strecher stretcht......

"Hallo Masto, Misschien vindt je deze foto wel geil met al mijn ijzerwerk. Ik vind het heerlijk om ze om te hebben, word er geweldig geil van. De stretchers om mijn zak draag ik bijna heel de dag en de smalste laat ik ook in bed om, geweldig. 
Sinds ik jouw blog volg ben ik ontzettend geil geworden. Er gaat bijna geen dag voorbij dat ik mij niet aftrek. Nogmaals bedankt voor de blog. Met veel geile groetjes, Stretcher."

Fijn dat je zo heerlijk kunt genieten van mijn blog in samenwerking met jouw fraaie speelplek! Bijzonder geil om jouw balzak, met lekkere forse testikels, te zien glimmen van de spanning die er op staat door die stretchers! Het sperma wordt bijna uit jouw bijballen geperst. Blijf lekker genieten van mijn blog dan genieten wij weer van jou! Misschien wil je ons wel eens een keer laten zien wát die teelballen kunnen produceren.......!

3 opmerkingen:

  1. I know the feeling ! Is inderdaad best fijn om met die dingen rond te lopen. Graag meer foto's of filmpjes want dit ziet er ook erg geil uit !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. IJzerom- en aan je lul....
    heerlijk en beslist geen flauwe kul!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker veel ijzer om je ballen en masturberen maar. Graag wat meer foto's en filmpjes van dit geile gebeuren.
    Ben.

    BeantwoordenVerwijderen