zaterdag 5 november 2016

Oprekken balzak......

"Ben recent volger van uw blog. Kik op uitrekken balzak en ben het nu ook aan het proberen. Zit aan 3 klemmen en koop er deze middag nog bij want het genot is ongelooflijk. Hierbij twee foto's. Kan je mij bijkomende tips geven voor een langer uitgerekte balzak."

Deze mail en foto's kreeg Masto van een recente volger van zijn blog. Masto vind het opwindend en geil dat mensen zo heerlijk en intens van zichzelf kunnen genieten. Wij, mannen en vrouwen, hebben dan ook een heerlijke speelplaats meegekregen die op armlengte heerlijk te bereiken is! Wat je daar al niet met je handen kunt uitvoeren en je het intense genot kan brengen dat met geen pen te beschrijven is......!
Misschien heeft iemand nog een oprektip voor mijn recente volger!

3 opmerkingen:

  1. Niet te veel willen uitrekken in korte tijd. Je moet je huid ook een beetje de tijd geven om te herstellen.
    En een cockring kopen is ook aan te raden, is eigenlijk veel leuker dan de klemmen, vind ik. Er zijn verschillende afmetingen en gewichten te verkrijgen, en je kan er meer dan 1 dragen als je ondertussen al wat verder zit met het oprekken.
    Waar ik van hou, is gaan wandelen met cockringen aan. De zwaartekracht doet dan zijn werk. Is trouwens goed voor alles, gaan wandelen ! En ook, je draagt dan de cockringen en alleen jij weet het ! ;-)

    Toch ook belangrijk in heel dit gebeuren, is foto's, filmpjes & verhalen hier posten !

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Jasohn voor je oproep. Want wat is er nou geiler om ook eens te zien hoe een ander hét doet......!
      masto6tig@gmail.com mag men discreet mailen met heerlijke persoonlijke bijdragen!

      Verwijderen
  2. Jasohn, ik kan helemaal met je mee voelen wat betreft het gaan wandelen met de ringen om! Ik doe het ook vaak, vooral in de zomer als het lekker warm is. Als het koud is trekt de huid van de zak samen en dat kan behoorlijk pijn doen!Ook ga ik 'savonds wel eens even naar de winkel en dan vind ik het ook super geil daar te lopen met ringen om m'n lul en zak. En die kassameisjes maar vriendelijk vragen 'wilt u een bonnetje en spaart u zegels'?
    Ze moesten eens weten wat daar hangt te bungelen denk ik dan....heerlijk!
    Hartelijke groet,
    Dingeling.

    BeantwoordenVerwijderen