woensdag 10 juni 2015

Stijve......

Voor wie denkt dat Masto geen stijve meer kan krijgen :-) Toegegeven er zijn stijvere, maar ik doe het er uitstekend mee. Door mijn gevoelige eikel en toompje kan ik mét of zonder stijve onder alle omstandigheden klaarkomen. Of net zolang als ik wil op het randje zweven van een bijna orgasme.
Het heeft één nadeel, een vrouw tot orgasme neuken is er niet bij, want na één stoot kom ik al klaar. Maar omdat masturberen een heerlijke hobby van mij is, is dat gelukkig geen probleem. Zelfs mijn vriendin heeft er geen moeite mee.....

Als je wilt reageren, graag!: masto6tig@gmail.com
Hoe meer opwindende liefhebbers hoe meer geile vreugd!

4 opmerkingen:

  1. Heerlijk zoals je altijd met harpsluitinen bezig bent.
    Speel er ook graag mee en heb soms een hele ijzerwinkel aan en in mijn pik hangen. mmmmm

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, mag graag een goed passende harpsluiting om mijn teelballen aanbrengen om zo mijn bijballen onder extra spanning te zetten! Een harp is lekker goedkoop, gemakkelijk aan te brengen en zeer effectief!

      Verwijderen
  2. Lekker ! En zoals je ballen gespannen staan in je zak... Love it !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Masto, voor mij heel herkenbaar wat je schrijft!!! Sterker nog ik had het zelf kunnen schrijven!! Mooie erectie!!!!

    BeantwoordenVerwijderen