dinsdag 9 juni 2015

Bevredigende zaadlozing.....

Hierboven zie je drie screenshots en het filmpje die ik zondagnacht van mij gemaakt heb. Zoals je kunt weten is masturberen een bijna dagelijkse hobby van Masto. Zelfbevredigen tot op het randje van klaarkomen. Sommigen noemen het in het Engels edgen. Dit kan bij mij in duur variëren van een paar minuten tot zelfs wel een dag. Thuis masturberen doe ik altijd alleen. Als mijn vriendin uit huis is of slaapt. Zodra zij de kamer uit is en in bed ligt om te gaat slapen, het is dan meestal rond de klok van 24:00 uur, gaat 'automatisch' mijn hand naar mijn kruis. Thuis heb ik meestal alleen een T-shirt aan zodat mijn genotsplekje altijd vrij voor handen is. Voor extra stimulatie staat de TV op 'Meiden van Holland, Hard' en op de leuning van de bank staat een laptop waarop ik onder andere mijn blog voorzien kan van tekst en voor het beeldmateriaal gebruik ik mijn PC als ik alleen thuis ben. Ook gebruik ik de laptop voor het kijken naar opwindende filmpjes. Op deze manier ontspan ik mij dan een uurtje in een heerlijke roes van bijna  klaarkomgenot en lekkend voorvocht! Daarna is het heerlijk slapen. Maar op gezette momenten ben ik dan zo enorm geil dat ik mijn lul bijna niet meer kan aanraken zonder direct klaar te komen.
Zondagnacht was het weer zover. Trillend van geilheid heb ik geprobeerd om, zo goed en kwaad als het ging bij schemerlicht, er een filmpje van te maken. Ik had genoeg aan het wrijven over mijn strakke en keiharde, als een wasbord gerimpelde balzak, om het sperma te halen! Wat er toen door mijn lijf ging is met geen pen te beschrijven......!
P.S. Had het sperma ook zonder aanraking van mijn hand kunnen halen zo intens geil was ik, maar dan werd het filmpje te groot om het te uploaden.
Excuus voor de slechte geluidskwaliteit. Dit komt door de automatische geluidsinstelling :-(

2 opmerkingen:

  1. Hoi Masto, bedankt weer voor je supergeile filmpje! Wat een voorvocht!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je Pinkie! Ik was daar dan ook uitzonderlijk g-ei-ei-ei-ei-ei-ei-ei-l......... en het meeste zaad liep naar beneden tussen mijn billen door. Jammer dat dat niet op het filmpje staat.

      Verwijderen