vrijdag 16 november 2012

De zelfbevredigende verschillen tussen man en vrouw.....

Zelfbevrediging is een van de geneugten die we ons lichaam zelf kunnen bieden. Maar wel een die nog steeds bij heel veel vrouwen en mannen in de taboesfeer ligt. En er over praten al helemaal. Ik probeer met mijn blog in woord en vooral beeld het plezier van masturberen open en positief te benaderen. En alle facetten van zelfbevrediging te laten zien. Puur, zonder gêne en ieder op zijn eigen manier.
Bijna alles wat op mijn blog staat komen van mijn volgers en mijzelf. Een enkele keer plaats ik een link of afbeelding die ik tegenkom op het WorldWideWeb ter verduidelijking van een item.
Zoals bovenstaande linker foto naast die van mijzelf. En daar wil ik het graag een keer met jullie (lezer, volger van mijn blog) over hebben:

De zelfbevredigende verschillen
tussen man/jongen en vrouw/meisje

Waarom masturbeert een man vaker dan een vrouw?

Ik ben nu ongeveer 50 jaar bijna dagelijks actief met zelfbevrediging en neem aan dat die stelling wel klopt. Mijn ervaring is dat mannen vaker masturberen omdat ze hun penis dagelijks meerdere malen in hun hand nemen om te plassen, waarbij de voorhuid ook nog eens naar achteren wordt geschoven. Dus je staat in nauw contact met je penis en eikel.
Ook krijgt een man wel eens (vaak) een spontane erectie (veelal 's morgens bij het opstaan) en is zich dan zeer bewust van zijn geslachtsorgaan met bijbehorende al dan niet opwindende gevoelens.

Een vrouw daarentegen hoeft nooit bij het plassen de handen te gebruiken. (Oké, sommigen gebruiken een wc-papiertje na afloop maar velen ook niet). Een spontane erectie van de clitoris is er ook al niet.
Dan is er nog de periode van ongesteld zijn in de maand.
Ook kunnen de meeste vrouwen zichzelf niet met droge vingers bevredigen wat voor velen een belemmering kan zijn.

Er zullen nog vele andere oorzaken zijn die het verschil maken tussen mannen- en vrouwenmasturbatie. Graag zie ik úw uitleg of reactie tegemoet op mijn mailadres: masto6tig@gmail.com of hier op mijn blog.

2 opmerkingen:

  1. Hier wil ik toch even op reageren
    De opmerking dat een spontane clitorus erectie niet zou bestaan!
    Die bestaat wel degelijk! Ik heb er zelf rehelmatig mee te maken
    Net als mannen ook smorgens bij het wakker worden of er snachts door gewekt
    Ook spontane orgasmes ken ik wel degelijk
    In de slaap of bij het ontwaken
    Dus zoveel verschillen zijn er denk ik niet
    Het is de taboesfeer die maakt dat vrouwen het wellicht niet (her) kennen of er voor open staan
    Net als ejaculeren trouwens
    Veel vrouwen zijn angstig of denken dat het urine is of er urine mee komt
    Ik wilde het leren kennen en ben ruim drie maanden aan het stimuleren geweest tot het lukte
    Het gevoel was ongekend lekker
    Eerst voelde ik het geil er met kracht uit spuiten
    pas een paar seconden later volgde het gevoel van klaar komen
    maar met een intensiteit die niet te vergelijken is met een clit orgasme
    o lekker en zo hitsig was dat
    Nu herken ik het waneer ik het voel komen
    de eerste keer niet toen verraste het me echt
    Het was zo intens (en dat is het vaak nog) dat ik daarna niet op mijn benen kan staan
    Ook verkeer ik soms in een soort sexroes die dagenlang kan duren
    Zo heerlijk om me helemaal te laten gaan en met niks anders bezig dan seks seks en nogeens seks
    Totdat ik er helemaal lyrisch van word en vaak met korte momenten even van de wereld ben
    Dat voelt zo heerlijk
    Ik vind het altijd jammer waneer het weer voorbij is en hoop dan ook snel weer in een roes te komen
    helaas kunnen maar weinig mensen hieraan toegeven en kan ik het niet echt delen
    De juiste partner hierin helaas nooit gevonden
    Het zit hem voor mij niet alleen in het lichamelijke maar zeker ook in het geestelijke en verbale contact
    Hahaha lang verhaal en dat terwijl ik even een reactie wilde geven

    Kussss
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. De eerste uitgebreide reactie van een vrouw op een stelling waar Masto ontzettend blij mee is en waar hij ook nog eens erg geil van wordt! Het zou fijn en opwindend zijn als je mij eens uitgebreid wilt mailen inclusief met een paar close-up foto's van jouw clit en speelplekje! Zodat we samen lekker weg kunnen zakken in die heerlijke geile lichamelijke, maar ook geestelijke roes. Masto houdt van weinig woorden en is een gevoelsmens. Zodat hij optimaal kan genieten van de genotsvolle prikkels die zijn lichaam overspoeld tijdens een zelfbevredigingssessie!
      Hoop dat je de moed en durf kunt vinden om eens met mij van 'gevoelens' te wisselen. M'n mail-adres is: masto6tig@gmail.com
      Veel dank voor jouw fantastische reactie!

      Tedere en liefdevolle beroering over jouw clit!
      Kusss terug van Masto

      Verwijderen