donderdag 29 november 2012

Zaadlozing......

Zoals mijn trouwe volgers wel weten mag ik graag masturberen tot op het randje van klaarkomen. Dat doe ik elke dag wel een keer. Soms lang (vele uren tot wel een dag), soms kort (een paar minuten). Pas na een paar weken voel ik een geile drang om mijn zaadblaasjes te legen zodat er weer ruimte komt voor 'nieuw zaad'.
Op het filmpje hierboven zie je dat het sperma aan de dunne kant is. Dit komt bij mij meestal door het lange edgen van zeker een paar uur. Door opwinding en geilheid maken mijn Cowperse klieren wat extra vocht aan waardoor het sperma dunner wordt.
Ook hoefde ik door die intense geilheid niet te rukken of een keiharde stijve te hebben. Concentratie en denken aan geile dingen brengt dan bij mij het orgasme snel op gang en kan wel een minuut duren......

6 opmerkingen:

  1. Wat een lekkere volle massa geilvocht. Ik kom zelf bijna klaar, maar stel liever uit. Langer genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is ook heel lekker en heerlijk genieten op het topje van het bijna klaarkomen. Vele dagen lang of nog langer......

      Verwijderen
  2. Hoi Masto, Bedankt weer voor je geile filmpje!
    Hoe krijg je het toch voor elkaar om zo,n grote hoeveelheid sperma uit je lul te schudden. Spaar je het lang op of ben je lang aan het jelgen of heb je zo wie zo altijd veel sperma geproduceerd???
    Groetjes:P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dag Anoniem, graag (en lekker) gedaan! 't Is maar wat je veel noemt. Sperma wekenlang 'opsparen' is jammer genoeg niet mogelijk. Het wordt door het lichaam van de man wel afgebroken of het 'te veel' verdwijnt met het voorvocht of tijdens het plassen. Het hangt een beetje af van de grootte van de zaadblaasjes. Die zijn niet bij iedere man gelijk, net zoals bijvoorbeeld de clitoris van de vrouw.
      Misschien is de hoeveelheid sperma van mij te verklaren doordat ik wel elke dag even masturbeer zonder klaar te komen. Op dit filmpje zitten zeker een paar weken tussen dat ik niet gespoten heb. Wel heb ik op dit filmpje een paar uur ge-edged. Waardoor vaak het sperma wat dunner wordt door het vocht van de Cowperse klieren.
      Maar voor mij is de hoeveelheid niet zo belangrijk, wél het intense genot dat ongeveer een minuut door mijn lijf stroomt!.....

      Verwijderen