maandag 9 juli 2012

Plastic-fles-pomp......

Op bovenstaande foto's zie je twee screenshots van onderstaand fles-pomp-filmpje en een foto van de plastic fles. Het is geen spectaculair filmpje geworden omdat ik maar één hand vrij had voor de fles. Maar het gaat mij om de bedoeling. Hoe je je met een goedkope leeggedronken plastic Aquarius-zuigfles heerlijk (en veilig) kunt bevredigen! Dit model fles van Aquarius is super geschikt. Hij is in het midden smaller wat het knijpen er in vergemakkelijkt. Ook de dikte, dus stevigheid, van het plastic is uitermate geschikt. Alsook de opening van 34 mm en de hoogte van 200 mm. Voor mijn slappe penis althans een prima maat. (Alleen weet ik niet of deze fles nog in de handel is.) (Inmiddels heb ik vanavond even bij AH gekeken maar daar hadden ze deze fles niet meer. Wel van Aquarius, maar niet meer deze vorm en stevigheid. Misschien nog bij een andere super?)
Voor het beste resultaat werk ik eerst mijn slappe penis naar binnen en door het stevig knijpen in de fles de lucht laten ontsnappen en dan door het weer loslaten en aandrukken ontstaat er een heerlijke zuigkracht die mijn penis en vooral eikel doet zwellen! Alsof er een engeltje aan mijn penis zuigt. Eventueel kun je ook nog wat massage-olie of glijmiddel gebruiken. Dat je vast komt te zitten is minimaal want door te knijpen in de fles kun je tegendruk geven.
Wil je je zelf veilig met een fles bevredigen gebruik dan NOOIT glas maar ALTIJD plastic.

5 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dat was het ook. Ik kon zo klaarkomen. Maar wou het nog even uitstellen. Met twee handen is het wat gemakkelijker om de fles te "bedienen" en is het orgasme beter te regelen.....

      Flessenzuiggroet van Masto

      Verwijderen
  2. Hoi Masto!
    Super geil! Ik zou toch bang zijn dat m'n (gezwollen) eikel klem zou komen te zitten! Knap hoe jij dat doet!!
    Groetjes Pinkie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Masto,

    Supergeil filmpje, lijkt me fantastisch.

    Rukkende groet,
    Rukmaster

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er is dus helemaal geen harde pik nodig om plezier te hebben in masturberen en klaar te komen. Ik masturbeer met meestal slappe pik en omdat ik weinig fysieke aandrang heb is de kans dat ik klaarkom en me moet inhouden nogal klein. Ik kan me daardoor heerlijk en langdurig uitleven.

    BeantwoordenVerwijderen