zaterdag 14 juli 2012

Fles-experiment......

Op deze foto's zie je een reactie van Stiff Meister op mijn plastic "flessenpomp". Een lekker geil experiment maar Stiff heeft zijn geslacht net iets te groot of de flessenhals iets te klein. De maat van de opening was net zo groot als mijn fles maar Stiff's penis is beduidend dikker! Dus moet hij op zoek naar maat 40 of misschien nog wel iets groter voor een diepere penetratie.
Maar het zijn voor mij wel heerlijke opwindende foto's. Met name de onderste linker. Waar zijn zaadproducerende testikels zo lekker geil te zien zijn in die heerlijke ruimzittende balzak! En de forse "afvoerleiding" van al het lekkers pontificaal afsteekt onder de licht gezwollen penis.
Dank voor deze foto's Stiff en mocht je je witte goud een keer willen afvoeren door die lekkere dikke buis van je dan hou ik mij ten zeerste aanbevolen voor een fototje hiervan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten