maandag 16 juli 2012

Ouderen en seks......

Op Ouderen en seks....., enkele berichten terug, reageerde Arno en stuurde mij een persoonlijk mail. Hieronder zie je een gedeelte van zijn oprechte verhaal. Zijn openheid raakte me en bovenstaande foto's eveneens. In de 70 jaar en nog zeer actief op seksueel gebied. En met name op het gebied van zelfbevrediging! Het intense genot wat een man op hogere leeftijd zichzelf nog kan geven spreekt mij enorm aan. De vruchtbare zaadproductie van de testikels gaan normaal gesproken gewoon door. Prachtig te zien in de onderste foto van Arno's forse geslachtsorgaan die klaarhangt om een zaadlozing op gang te brengen.......
Ongetwijfeld zijn er nóg oudere mannen (in de 80, 90 of....) die nog regelmatig masturberen. Trouwens wie iemand weet mag me mailen: masto6tig@gmail.com. Ook oudere vrouwen mogen natuurlijk reageren maar de ervaring leert dat zij wat terughoudener zijn.
Arno, bedankt voor jouw reacties en foto's en hoop dat dit niet jouw laatsten zijn. Dit smaakt naar meer....

"Dag Masto,
natuurlijk mag je mijn reactie plaatsen op je blog. Je mag er ook bij zetten dat ik graag van andere masturbanten, nudisten en exhibitionisten hoor en mijn e-mailadres er bij zetten: arnovdgraaff@gmail.com.
Morgen ben ik de hele dag alleen en ga ik proberen foto's van mezelf te maken in de spiegel. Die zal ik je toesturen en mag je dan ook plaatsen. Ook maak ik wat foto's van mijn slappe pik, zodat je mijn genotsinstrument kunt zien waar ik me als het kan volledig en langdurig aan overgeef. Jammer dat ik zo weinig gelegenheid heb, maar met weinig fysieke drang is dat niet zo erg. Wel kijk ik al weer lange tijd uit naar zodanig weer dat ik weer naar het naaktstrand kan. Daar laat ik me graag zien. Heb mijn pik en ballen geschoren en het haar boven mijn pik kortgeknipt. Dat kale zachte vlees is een heerlijk gevoel bij het masturberen. Heb als ik naar het strand ga een leren veter rond mijn pik en ballen gebonden, goed strak, een soort alternatieve cockring. Staat goed vind ik. Zal er morgen ook een foto van maken.
Op het strand masturbeer ik ook graag, liefst zo veel mogelijk zichtbaar. Het is daar rustig, maar je moet toch oppassen: er kunnen mensen zijn die alleen voor de zon en de zee komen. Maar vaak wordt er belangstellend gekeken en gaan andere mannen ook wel meedoen. Ik promoot het openlijk masturberen, zeg ik maar, zoals er ook wel aan andere vormen van sex gedaan wordt, vooral in de lage duintjes die voor de echte liggen. Maar voorlopig nog even binnen blijven.
Geile groeten, Arno"

6 opmerkingen:

  1. Hey Arno,

    Ziet er goed en geil uit. Vind het zelf ook lekker om "de boel strak af te binden".
    Staat goed en voelt heerlijk.

    Ga zo door.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik begrijp wel de gevoelens hier boven uitgesproken. het is nu eenmaal wel geil om met een stijve lul op een strandje te lopen, zeker als het heel rustig is, wat vaak voorkomt.Op het LAAKSE STRAND, heb ik wel eens naakt gezwommen om , uit het water komend , en oudere man, ik denk dik 70, die met mij een praatje begon. Ik denk omdat wij alleen waren . ging zijn kaal geschoren lul flink hard worden. mijn pik deed er niet voor onder op dat moment. Wij keken naar elkaar, tot aftrekken kwam het niet. De volgende keer waarschijnlijk wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Op die leeftijd elkaar nog een pleziertje gunnen door elkaar af te trekken zou toch fantastisch geweest zijn! Volgende keer bij zo'n signaal direct toeslaan..... :-)

    Opwindende masturbatiegroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben 72 en geniet elke dag van masturberen. Zomers ook aan laakse strand; kijken en bekeken worden en soms even samen plezier maken.

    Mijn nieuwste een heerlijke truuk: op mijn rug liggen mijn lul tussen mijn benen doen, afklemmen en dan de eikel naar voren trekken. De eikel zwelt dan enorm op en er komt veel voorgeil !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Masturberen in het openbaar is voor veel mannen geil om te doen. het zien van oudere mannen die dat doen vind ik extra opwindend.
    Ga zo door Arno!!

    BeantwoordenVerwijderen