vrijdag 25 mei 2012

Sensueel genot.....

Deze foto's kreeg ik van Elvis60 toegezonden. Ze geilen mij stuk voor stuk enorm op. De keiharde penis op de bovenste foto springt haast uit het kader. Klaar voor het werk wat ie zou kunnen gaan verrichten. Op de tweede foto ligt ie heerlijk te rusten op zijn balzak met twee forse zaadmakende testikels. Op de derde foto geeft ie zijn baasje een heerlijk opwindend warm bad van natuursekt. En op de één na laatste foto neemt ie een afwachtende houding aan op de dingen die komen gaan..... op de laatste foto? Wat een prachtfoto! Die verdient ook een ereplaats op mijn blog en dan in vol formaat!
Dank je wel Elvis60 voor het masturbatiegenot die jouw foto's me geven!........

Wil je nog meer foto's van Elvis60 zien, kom dan eens langs op mijn andere club en kijk dan onderaan bij: Album 80 - ELVIS60 - Lid 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten