dinsdag 29 mei 2012

Geilheid komt met voorvochtmelding......

Vanmiddag kon ik vanaf vijf uur weer eens vier uur aan mijzelf besteden. Het weer zat mee en het was al een genot om lekker bloot door het huis te lopen. Zonder knellende kleding dus met een lekker bungelende half stijve penis met daaronder een vrij hangende balzak met zaad producerende testikels. Al spoedig begonnen mijn twee vingers van mijn rechterhand het velletje onder mijn eikel op te zoeken om vervolgens mij in een vlot tempo op te geilen. Ik hielp ze een handje door mijn balzak op te binden met een  metalen harpsluiting. En door wat erotisch materiaal van mijn volgers te bekijken op de pc. In een mum van tijd was ik opgewonden en begon het voorvocht te komen.......

4 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Dag anoniem, Foto's, verhalen en kleine filmpjes mag je naar mijn mailadres sturen: masto6tig@gmail.com
      En grotere filmpjes en bestanden kun je via www.wetransfer.com naar bovenstaand mailadres sturen.
      Ik zal dan met veel geilgenot jouw zending plaatsen. Ik verheug me er nu al op :-)
      Je kunt op grote discretie van mij rekenen.
      Bij mij staat altijd het geilgenot voorop en niet hoe mooi en groot alles is.

      Geile masturbatiegroet van afwachtende Masto

      Verwijderen
  2. wel een zeer heet water geprobeerd, tegen je balzak net achter de schacht tussen je ballen. op een ander plek van je lichaam kan je het niet verdragen, MAAR op dat plekje even die hete stralen heet water, geeft mij zo een verschrikkelijk genot dat ik bijna door mijn benen zak. Zo intens maar kort. elke keer als ik ga douchen even eff. zo zalig.. zijn er meer die dit doen...
    AtFred

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, nog nooit geprobeerd. Wel zet ik de kraan na het douchen vol open en zet de harde straal op mijn blote eikel. Op die manier zou ik soms ook klaar kunnen komen.
      Bedankt voor je reactie, kunnen we weer wat van leren!

      Opwindende spuitgroet van Masto

      Verwijderen