maandag 14 mei 2012

Alleen thuis en opkomende geilheid......

Vanmiddag ben ik weer eens alleen thuis. Wat de aanleiding is dat ik geil begin te worden weet ik niet. Maar dat het dagenlang wel masturberen maar niet klaarkomen een handje heeft geholpen weet ik wel zeker. Ik zou mijn geilheid kunnen onderdrukken maar de vrijheid die ik nu heb wil ik niet verloren laten gaan. Het zou zonde zijn want zo vaak ben ik niet alleen en super geil. Ik kleed me uit en laaf me aan geile filmpjes en foto's van onder andere mijn volgers. En nog steeds hang ik in een heerlijke geile roes. Ik heb nog een paar uur te gaan en die wil ik pakken......
Op de bovenste foto die ik aan het begin van de middag gemaakt heb zie je mijn strakke balzak. Bij mij een teken van opwinding en supergeilheid. Op de onderste foto zie je mijn eikel na een paar uur masturberen met opgedroogd en nog vers stromend voorvocht. Zolang ik blijf masturberen blijft het voorvocht komen. Door de constante opwinding in mijn lijf heb ik ook vaker drang om te plassen. Elk half uur moet ik wel even en soms eerder. Ik vang dit altijd op in een glas en kijk dan altijd of er ook spermadeeltjes in zitten. Ook daar kan ik mijn geilheid aan aflezen. Meestal zit er wel iets in maar op dit moment is mijn geilheid zo groot dat mijn plas extra troebel is van het ontsnapte sperma uit mijn zaadblaasjes. Ik ga nog even door in mijn roes van gelukzaligheid........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten