dinsdag 18 oktober 2011

Opwindende WOORDZOEKER

Deze woordzoeker heb ik speciaal gemaakt voor mensen die graag masturberen tijdens het puzzelen. Ja, die zijn er :-) Klik er op en print het uit. Als je alle woorden hebt weggestreept blijven er 45 letters over die een heerlijke constatering weergeeft.
De oplossing mag je mailen naar mijn e-mailadres: masto6tig@gmail.com
Uit alle goede inzendingen zal ik één winnaar kiezen en hij of zij krijgt van mij 50 euro!
De winnaar zal ik benaderen via zijn e-mail-adres en vragen waar ik het bedrag per brief naar toe kan sturen. Je kunt natuurlijk rekenen op 100% discretie en geheimhouding van mijn kant.
Men kan inzenden tot en met 30 november 2011, zodat het bedrag nog in de decembermaand besteed kan worden.......

VEEL PUZZEL- EN MASTURBATIEGENOT!

Eventuele fouten graag melden want het is een unieke Masto60-puzzel......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten