zaterdag 1 oktober 2011

Kantoorperikelen.....

Ook wel eens spontaan geil op het werk? Tumblingdice64 schreef me het volgende:

"Ben vandaag weer erg geil op mijn werk...
Ik zit achter mijn buro en kijk uit op een vrouwelijke collega die door het warme weer luchtig gekleed is, ze heeft kleine borstjes maar geen bh en ik zie haar tepels hard worden door de airco......

Bij mij wordt er ook iets hard......


Wordt ontzettend geil van deze borstjes, het groeit steeds harder......

Nu is die pas echt hard en kan me bijna niet bedwingen...... Telkens als ze zich beweegt, wiebelen haar borstjes in haar bloesje..... Ik ben niet ver van een orgasme als ik er nog één keer aanzit....."

1 opmerking:

  1. Heerlijk, hou wel van zo'n rijpe vrouw. Alleen jammer, geen hoofd. Leuk als achtergrond op je bureau blad. GENIETEN

    BeantwoordenVerwijderen