zaterdag 8 oktober 2011

Hoe 't groeide......

Zo nu en dan krijg ik spontaan beelden van "fans" toegestuurd. Zo ook deze. Hij schreef me:
"Geniet van diverse bijdragen/movies aan jouw blog. Zou af en toe wel naar de inzenders willen reageren en van mijn geilheid doen blijken bij het zien van al dat moois. Moet ik nu maar eens gaan doen. Hierbij een bijdrage van mijzelf.
Geile groeten van een fan"
Hierboven zie je screenshots uit het filmpje beneden. Hier is voor mij subtiel in beeld gebracht een spontaan geil opkomend momentje. Je zit heerlijk in de achtertuin te genieten van een lekker warm zonnetje. Vogeltjes zingen hun hoogste lied en je eigen "vogeltje" wil hierbij niet achterblijven! De camera ligt nog naast je en je laat ons allemaal heerlijk meegenieten......!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten