vrijdag 29 juli 2011

Voorhuid-tuitje

Toen ik mezelf zo aan het fotograferen was schoot me een mail in gedachten van iemand die een "ingepakte" eikel zo opwindend vond met name het extra velletje, het "tuitje". Ik zelf heb niet zoveel over, maar er zijn mannen met een heel lang tuitje. Wat ik ook best geil en opwindend vind om naar te kijken tijdens het masturberen.
Dezelfde opwinding heb ik bij vrouwen met extra grote labia minora's. Die dan zo ontzettend geil tussen de grote schaamlippen uit kunnen hangen. Je kunt er zo heerlijk op sabbelen!
Zijn er onder mijn volgers die hiervan close-up opnamen van zichzelf hebben? Ik hou me zéér aanbevolen. Je mag ze sturen naar masto6tig@gmail.com Alles natuurlijk onder strikte discretie en 100% geheimhouding van mijn kant. Je doet er niet alleen mij maar ook een groot aantal volgers van mijn blog een groot geil plezier mee.........

Geen opmerkingen:

Een reactie posten