dinsdag 5 juli 2011

Extra stimulatie.....

Hier een fotocollage van wat Ipl (een volger van mijn blog) zoal gebruikt voor extra geile stimulatie tijdens het bevredigen. Zoals o.a. elektro-stim, kettingen, touw, riempjes, vibrator, cockring en gewone ring. Ik zal Ipl eens vragen wat zijn favoriete hulpmiddel is en hoe vaak hij aan zelfbevrediging doet.......

Ipl reageerde hierop met het sturen van onderstaande foto.
En met de volgende tekst: "Het is mogelijk deze ring langer te dragen en onder je kleren zie je er niks van (maar je voelt het wel). Ik heb er echter wel een grotere bal op gezet als de standaard 3.5 cm. Deze gleed er bij mij uit als hij strak kwam te zitten als ik een stijve krijg. Ik heb er nu een bal van 5 cm op zitten.
Ben gemiddeld toch wel enkele keren per week met mezelf bezig net naar gelang hoe vaak ik sex heb met m'n vrouw dit varieert per week. Ik vind zelfbevrediging net zo lekker als sex. Vaak doen we het ook samen ieder bij zich zelf. Het ziet er heerlijk uit als mijn vrouw zichzelf bevredigd. Meestal draait het dan echter wel op sex uit."
Dank Ipl voor je foto en info. Het is voor mij altijd weer opwindend om wat extra informatie te ontvangen van mijn volgers!

2 opmerkingen: