vrijdag 29 juli 2011

Fietszadelperikelen.......

Een veelgehoorde vraag van vrouwen aan fietsende mannen is: "Doet dat geen pijn?" wijzend maar het kruis op het zadel. Het is een hot item nu de Tour de France geweest is en het fietsseizoen is begonnen. Mijn antwoord is dan vaak: "Nee, pijn doet het niet" Het enige waar ik wel eens last van heb bij een langere zit is dat mijn penis "slaap" krijgt en daarna begint te prikkelen. Dat komt omdat de stam van de penis wél op het zadel drukt en de bloedtoevoer een beetje afsluit. Maar er zijn uitstekende zadels te verkrijgen die op deze plek een diepe uitsparing hebben. Maar om de tijd even verzitten is ook een goede remedie.

Wel borrelt er een vraag bij me op aan de vrouwlijke volgers. Als ik mijn eigen foto's zo bekijk moet het mogelijk zijn om de clitoris zo tegen het zadel te wrijven dat tijdens het fietsen een orgasme kan worden opgewekt. Welke vrouwlijke volgster durft mij hierop een antwoord te geven......... ( masto6tig@gmail.com )

Geen opmerkingen:

Een reactie posten