zaterdag 16 oktober 2010

Lozing......

Bij deze foto hoort onderstaand filmpje. Daarop kun je nog beter zien hoe romig dik ditmaal mijn zaad was. Dit kwam omdat ik bij deze lozing geen tijd had om langdurig te edgen. Dus niet heel lang masturberen op het randje van klaarkomen. Daarom heeft mijn Cowperse klieren niet voldoende voorvocht gemaakt om mijn zaad te vermengen.
Omdat ik erg geil was en het gevoel had dat mijn sperma meer zat te stuwen dan anders en ik tevens de gelegenheid had om het te lozen moest het er uit! Het zijn altijd weer genotvolle handelingen die ik mijzelf kan geven. En waar ik me elke dag met graagte even aan overgeef. Soms lang, soms heel kort. Maar altijd zonder klaarkomen! Die bewaar ik voor speciale geile momenten zoals ik hierboven heb omschreven.
Tevens geniet ik er ook van om deze gevoelens en handelingen te delen met mijn zeer gewaardeerde volgers van zelfbevredig(sters)(ers) en zaadliefheb(sters)(bers)......!

Zie ook mijn filmpje "Mijn laatste zaad na de pannenkoek....", die ik hier geplaatst heb op donderdag 16 september 2010. Hierop kun je zien dat mijn sperma ook dun en melkachtig kan zijn! Meestal na een dag lang edgen! Zalig op het randje van klaarkomen zweven in een heerlijke geile roes.......

3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke hoop lekker dik zaad! Moet een geweldige opluchting geweest zijn het te lozen. Mooi om te zien.
    Geile groeten,
    Arno.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Niet alleen een opluchting maar ook een genotvolle en met nadruk op genotvol! Het zaligmakende gevoel dat door mijn onderlijf giert!
    Jammer dat het maar een kleine minuut duurt....:-(
    Dank voor je compliment, daar doe ik het ook voor. Het is tevens een fijne stimulans!

    Geile spuitgroet van Masto

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk om te zien hoe haar geile cum uit haar prachtige eikel termijnstromen

    BeantwoordenVerwijderen