vrijdag 22 oktober 2010

50 mm ring te ruim...

Op het eerste gezicht lijkt deze 5 mm dikke ring met een doorsnee van 50 mm veel te klein.
Maar uiteindelijk blijkt dat ie toch nog te groot voor me is.
Omdat ik een nogal strakke balzak heb met diepliggende testikels kan ik ze (en vooral bij koeler weer) niet in de ring gevangen houden en schieten ze er op den duur uit.
Op de foto zie je ook dat ik eerst zo strak mogelijk een koord om mijn ballen en penis moet winden om het aanbrengen van de ring te vergemakkelijken.
Ga ik met deze ring naar buiten dan knoop ik het koord aan de bovenkant van de ring en doe het heheel als een "ketting" om mijn nek. Net zo strak dat als ik mij uitstrek de ring naar boven word getrokken en er een lekkere geile trek ontstaat.
Heeft iemand nog een ring van ongeveer 45 mm of een adres waar ik die kan kopen dan hou ik mij aanbevolen! Je kunt me bereiken via mijn mailadres: masto6tig@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten