vrijdag 8 oktober 2010

Diepvriessperma......

Hierboven zie je een collage screen-shots die ik gemaakt heb van onderstaand filmpje die mijn allergrootste inspirator van diepvriessperma gemaakt heeft!
Toen ik dit filmpje bijna een jaar geleden tegenkwam op het blog van Roverri40 (masturbatieclub.blogspot.com) onder zijn artikel Sperma van zaterdag 17 oktober 2009, was ik meteen verkocht! Nog nooit eerder heb ik dit van een ander, dan alleen van mijzelf, meegemaakt! Zo'n grote pot vol sperma (moeten volgens mij méér dan 100 lozingen zijn) maakte diepe indruk op mij. Ik kwam vroeger in de jaren '70 niet verder dan een paar ejaculaten in een 35mm-filmrolletjestube. En dan nog diep weggestopt in de vriezer, want mijn toenmalige vrouw mocht dit liever niet ontdekken om vragen te ontwijken zo van "Wat is dit?" en "Waarom doe je dat?". Heden ten dage heb ik een lieve vriendin die hier (als ze het zou ontdekken) begripvol mee om zou gaan.
Ik ben Roveri40 daarom dan ook zeer dankbaar dat ik van hem toestemming heb gekregen om zijn filmpje op mijn blog te plaatsen! Een filmpje die mij inspireerde om zelf hier ook mee aan de slag te gaan. En wat uiteindelijk resulteerde in een heerlijke zaadpannenkoek van ongeveer 24 spermalozingen van mijzelf...........!


7 opmerkingen:

  1. Roverri40 mijn hartelijke dank voor de inspiratie en het filmpje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar moet je toch wel een jaar voor bezig zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk om een voorradje zaad in de vriezer te hebben zodat je af en toe een potje kan ontdooien vooe geile zaadspelletjes of om op te drinken. Wel heb ik het dan over kleinere potjes waar een lozing of 4 in kunnen

    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sperma is het 'kaviaar' van de man, je moet het leren eten of drinken. Als je bedenkt dat er een heel rijpingsproces aan vooraf gaat is het een heel exclusieve 'drank'!

      Verwijderen